hanskoster.reismee.nl

Santa Cruz de Bezana

Reisdag,

De dag is begonnen met een orkest van vogelgezang en ik spring onder de douche.Broodje ,bakkie koffie en snel de krant doorgekeken om vervolgens de voordeur achter me dicht te gooien,zachtjes, want de familie is nog in diepe rust.

Het weer is nog prachtig en al lopende naar het Station te Deventer gaat de telefoon af.Bob,

H? Hans, de trein van Zutphen naar Arnhem ligt eruit en er gaan bussen met een half uur extra reistijd.Ik denk ,das mooi k@t want zo gaan we onze trein naar Dusseldorf mislopen!

Even snel schakelen en onze Vriend Willem gebeld.Kom er an ,zonder verder wat te vragen.

Een half uur later staan we in Arnhem op het perron en zijn ruim op tijd voor de trein .Klasse Willem!!

In de trein zitten we samen met twee Spaanse meisjes , die voor hun werk naar Köln reizen.

Ze hadden al gezien aan de St Jacob schelp ,op de tas van Bob ,wat onze bedoeling is en ik vraag

wat zij gaan doen.Het blijken twee muzikanten te zijn .Ze praten in rap Spaans met elkaar en ik probeer er wat van mee te krijgen ,wat me steeds beter afgaat .

In Duisburg nemen we afscheid en wensen ze ons een buen Camino .

Inmiddels zit ik op 30.000 foot en bekijken de wolken van de andere kant als dat jullie ze zien .Bob zit naast me op rij 2 en houdt de voordeur goed in de gaten....

De planning is om 14.10 te landen in Bilbao en vervolgens per bus naar het busstation te gaan.

Vandaar is het ruim een uur naar Santander en vervolgens nog een klein stukje naar ons vertrekpunt in Santa Cruz de Berzana.

Simon heeft al een Albergue geboekt en dus zij we vannacht al mooi voorzien van een nest.

Vanavond nog een menu de pelegrino en onze eerste stempel scoren en dan kan het beginnen!

Hasta pronto.

Reacties

Reacties

Mirella

Estupendamente!!! Sigo los pasos de vosotros!! Saludos!!

Peter van Rosmalen

Hoi Hans,

Ik wens je vanuit het drukke Nederland een hele mooie wandel vakantie toe.
Geweldig om zoiets te ondernemen , zelf doe ik het wel op de fiets maar toch heb ik respect voor mensen die zoiets moois ondernemen.

Fried

Ha die Hans, je hebt misschien al gemerkt, ben Siem al aan het volgen en verheug me ook op jou verhalen. Zeer zeker..en wens je een prachtige humorvolle tocht toe, en sterkte natuurlijk. De vrouwen hebben nu de afstandbediening van de t.v. dus doe het maar kalmpjes aan...Heel veel succes en groetjes Fried

mien mensink.collega van paula.

Wat fijn.een reisverslag.ik zal ze allen lezen.fijne toct tiegewenst heren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!