hanskoster.reismee.nl

Pasen

Pasen,

De zon heeft er vandaag zin in en zodoende ben ik vroeg op stap met de twee teckels.De verhalen van onze derde pelgrim maken dat ik ongedurig wordt.Het aftellen is begonnen en ben er klaar voor.Na alle voorbereidingen is het tijd om te gaan.

As. Zaterdag de 11e april vertrekken we om 8.00 uur vanaf stadion Deventer per trein naar Düsseldorf om daar verder te gaan met ,jawel, Germanwing naar Bilbao.Vandaar reizen we een stuk per bus naar ons vertrekpunt Santander en samenkomst met de derde wandelaar,Siem!

De afgelopen twee jaar was ik al op pad tijdens de Pasen in Spanje.Na eerst de Camino Frances en het jaar erop de Camino Portugues is nu ,een week na Pasen,is de Camino del Norte en vervolgens de Primitivo aan de beurt.

Zoals ik al zei Siem is al onderweg en wacht ons op in Santander om daarna met ons de weg naar Santiago te vervolgen.Zijn verhalen vermelden zon,regen,modder en San Miguel, m.a.w. De Camino is begonnen.

Het enige wat me nu nog rest is een spreekbeurt voor te bereiden voor mijn Spaanse les en de rugzak zo licht mogelijk in pakken.Ik wil onder de 10 kg blijven en moet dus selectief te werk gaan .En alles wat ik vergeet mee te nemen hoef ik ook niet te dragen.

Fijne paasdagen en hasta en España!

Reacties

Reacties

Wim & Ria

We wensen jullie heel veel plezier & succes bij deze nieuwe beproeving en we reizen digitaal mee

Mirella

Hola Hans:

Te deseo muy buen viaje!!!
Y te voy a seguir por medio de este blog.
Saludos cordiales,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!