hanskoster.reismee.nl

Barcelo

Mist en een stuk koeler dus dat loopt in ieder geval lekker.De meeste gasten in Casa Laura zijn al om half zeven op en ik ook.Het plan is om voor zeven uur weg te zijn en dat is ook gelukt.Door de mist al in de korte broek en met genoeg water bij me start ik de wandeltocht.Al snel loop ik over het platteland en dat zal ook zo blijven vandaag.Het gaat van dorp naar dorp en door eucalyptusbossen ,die overigens heerlijk ruiken. Het terrein is nog licht glooiend maar zo rond een uur of elf ,als de zo\'n op volle kracht is,begin ik al mooi te zweten.Ik loop nu al twee dagen hoofdzakelijk op wegen van kinderkopjes en daar wordt ik al wel wat flauw van.Als je even niet oplet verzwik je je enkels dus opletten geblazen.
De omgeving is mooi en meer kan ik er ook niet van maken! In de verte zie ik de heuvels overgaan in bergen en dat is pas echt leuk om door en over te lopen.De aankomstplaats vandaag is Barcelos ,een stad die bekend staat om z\'n keramiek.Je kent het wel van die kitsch rommel ,leuk om mee te nemen voor iemand ,die het vervolgens in de la flikkert en het er nooit meer uithaalt.
Ik zit hier in een park dit verslag te schrijven en hoop nog ergens WiFi te vinden.In onze Albergue zal dat niet lukken,daar hebben ze nog net stromend water.Straks een kippetje eten en vroeg slapen want ik kan de inspanning van twee dagen al wel voelen .Morgen een lange dag ,34 km, naar Ponte de Lima uit altijd lastig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!