hanskoster.reismee.nl

Porto.

Na een onbenullige landing taxiën we naar de aankomsthal van Porto.Binnen tien minuten heb ik mijn rugzak en ben op weg naar de metro die me voor een knaak midden in Porto cenrto afzet.
Het hotel is dezelfde als vorig jaar dus die was snel gevonden.Snel een douche en opweg naar de Kathedral van Porto.Dit is mijn vertrekpunt en moet hier dan ook mijn eerste stempel in de Credencial del Peregrino zien te krijgen.Het is druk in de kerk en ik loop voor het fatsoen een rondje tussen de toeristen met maar een gedachte ,waar zit die monnik met z\'n stempel en stempelkussentje.Afijn hij blijkt aan een tafeltje te zitten met kaarsjes ,kaarten etc. Ik laat mijn Credencial zien en zonder wat te zeggen heb ik de eerste cello te pakken.Met een vriendelijk knikje bedank ik hem en ga naar buiten waar de eerste gele pijl moet staan.En jawel recht tegenover de trap voor de kerk staat de eerste gele aanwijspijl en ik volg deze .De volgende wijst richting een trap naar beneden en ik volg ook deze en de volgende en de..... Een half uur later ben ik inmiddels zover op weg dat ik bij god niet meer weet waar ik uithang en besluit richting het centrum te lopen en na wat aanknopingspunten kom ik weer bij het hotel.
Morgen wordt het warm en ik ga vroeg op pad ,eerst wat eten en vroeg het nest in,tot morgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!