hanskoster.reismee.nl

Aftellen

T\'is bijna zover en ik heb er zin in.Nog een half dagje werken en nog wat laatste kleine dingen aanschaffen .De vliegticket loopt hier net uit de printer met als stoel 26f vermoed ik een window seat.Het eerste hotel heb ik reeds geboekt en het is weer dezelfde als waar ik met Bob heb overnacht na onze eerste Camino in april 2013.Een mooi hotel in de binnenstad geheten B&B Porto Central.Als de weersvoorspelling klopt dan wordt het vanaf zaterdag lekker warm en gaan we in de korte boks van quit af weg.Ben al wat aan het zoeken geweest naar routes via de kust echter de plaatsen om te overnachten zijn sumier.En om te voorkomen s\'nachts buiten te moeten overnachten kan het toch de meest gangbare route worden.De reisverhalen van andere webloggers maken me nieuwsgierig en na wederom vele trainings kilometers wil ik eigenlijk wel weg naar het onbekende .De natuur is vergeleken met vorig jaar in Spanje al een knap stukje verder in het seizoen en ik hoop weer een mooie reportage te kunnen maken onderweg. Adios tot in Porto!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!