hanskoster.reismee.nl

Malide-Pedrouzo(arca do pino)

De ogen nog amper open of we zijn al weer onderweg.Allemaal vroege vogels en daarom snel in de benen en niet zeuren ,zien dat we ergens koffie krijgen.Dit wordt echter pas om negen uur omdat we al om 7uur begonnen en alles nog dicht was .Het eerste dorp zien we pas na twee uur lopen dus dat viel effe tegen.Wel goed ontbeten en weer verder.Het weer is inmiddels verandert en nu fris maar droog en al lopende heb ik toch na een half uur mijn rug drijfnat.
We hebben vandaag nog geluk wat de regen betreft en komen ook droog aan in Pedrouzo.
Het is onderweg aanmerkelijk drukker met lopers en vooral veel bussers met oudjes uit hoofdzakelijk de USA.
Het landschap is al dagenlang hetzelfde licht glooiend met loofbossen en vanaf nu ook steeds meer eucalyptusbossen die heerlijk geuren.Na toch weer een 8,5 uur te hebben gelopen dan eindelijk de eerste huizen van Pedrouzo maar schijn bedriegt.Het is nog een klerestuk de bult op en dan gelukkig zien we het uithangbord met de Albergue.
Lekker croquetas de marisco en tortilla Espanola op tafel met vino en cerveza en morgen nog 21 km in het vooruitzicht.Dit gaat ons lukken en dan ...........