hanskoster.reismee.nl

San Nicolas-El Burgo Ranero

Zoals ik al had gezegd,een tien met een griffel voor de Algergue Laganares!!En nu op weg naar El Burgo Ranero.Wederom lange eenzame wegen met een landschap dat volgens de boekjes
lijkt op de Afrikaanse steppe .Ik kan je bij deze melden dat het er in de verste verte niet op lijkt en mijn buurman die ook twee keer in Kenia is geweest heeft dezelfde mening.De dorpjes waar we doorlopen zijn deels gebouwd van steen en grotendeels van klei met stro.De wegen hebben ze simpelweg van beton gemaakt ivm de hevige regen hier en de modderstromen ten gevolge.Onderweg komen we nieuwe wandelaars tegen die in Burgos gestart zijn dus er blijft een constante verandering van deelnemers die je dan s\'avonds weer ziet.Op dit moment zitten we nog andheralve dag lopen voor Leon en heirmee gelijk het laatste culturelehoogtepunt voor Santiago.Het landschap blijft voorlopig heuvelachtig en licht glooiend maar over 5dagen gaan we weer steigen naar 1450 m hoogte.Maar eerst morgen naar Arcahueja ca.30 km met als de vooruitzichten uitkomen mooi weer en temperaturen rond 25 grd, Muy Bien!!