hanskoster.reismee.nl

Thailand 2017

Winter in Europa is leuk als er sneeuw ligt en blijft liggen in combinatie met een beetje vorst.
We hebben van alles gehad echter duurde het maar een dag en komt nu de regen met bakken uit de lucht . De wegen naar Schiphol zijn goed en je kunt al de schade plekken zien in het asfalt van de zout strooierij van Rijkswaterstaat .Ti’s me om het even want we zijn op weg naar Thailand en niets staat ons in de weg vandaag. Net voor de nationale vluchthaven staan busjes van de marechaussee die er gisteren niet stonden. Is er weer een alarm afgegeven?
Gisteren na mijn laatste werkdag ,dit jaar ,was ik ook hier om Fanny af te halen ,die vanuit Málaga kwam ingevlogen en toen waren er geen busjes te bekennen.
Nadat Isabel ons heeft afgezet zoeken we de incheck balie en gaan we door naar de douane.
De borden geven aan dat we onze eerste vertraging van een uur te pakken hebben.Dit betekend een uur minder wachten in Amman ,Jordanië ,dus geen paniek.
In Amman aangekomen lees ik dat er een man is neergeschoten op Schiphol dus is die extra politie er niet voor niets .
De temperatuur in de vertrekhal waar we ons nu bevinden wordt kunstmatig hoog gehouden voor de jongens met de witte jurken.De warme lucht slaat me op de huig en er moet nodig een goudgele rakker tegenaan! Zo gezegd en zo besteld .De eerste rolberoerte net overwonnen na de rekening van € 13,00 voor een blikje Freddy geniet ik met volle teugen van mijn duur betaalde drankje.Verderop zit een Italiaan die met veel kabaal kenbaar maakt dat de prijs wel heel apart is.Shit happens.
De komende 4 uur moeten we ons dan maar vermaken met naar andere mensen loeren en de aparte achitektuur van het gebouw te bewonderen.
Onze reis is begonnen en dat is het belangrijkste! De voorbereidingen voor onze rondreis begonnen toen ik deze zomer in Malaga was en aldaar de heen en weer vluchten geboekt had.
In de maanden daarna hebben we de route bepaald en de hotels geboekt met nog enkele binnenlandse vluchten.
Het plan is om vanaf Bangkok naar het noorden te reizen om vervolgens naar Cambodja en weer terug naar Thailand om de laatste week op een mooi eiland te verblijven.
De rugzakken zijn bepakt en de komende weken gaan we van hot naar her.Volgens de weerberichten blijft het droog en met een te verwachten dag temperatuur van rond de 30 grd.zit het wel snor.


We hebben er zin an.


Reacties

Reacties

P.v.Rosmalen

Hans ,

Ik wens jullie heel veel plezier met deze mooie reis.

Peter van Rosmalen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!